Hakukonemarkkinointi
Hakukonemarkkinoinnin (SEM: SEA + SEO) palvelut yrityksille, jotka tuottavat todellisia tuloksia.
Hakukonemarkkinointi SEM on tehokas verkkomarkkinointimenetelmä, jota yritykset käyttävät liikenteen tuottamiseen verkkosivustoonsa. Se sisältää monimutkaisen strategian verkkosivuston näkyvyyden lisäämiseksi hakukoneissa, kuten Google, Yahoo ja Bing. Voit saavuttaa tämän käyttämällä maksettua mainontaa tai optimoimalla sisältöä hakukoneiden näkyvyyden parantamiseksi. SEM:n yleinen tavoite on lisätä bränditietoisuutta, liikennettä ja myyntiä.
Todellisuudessa…
SEM on pääsylippu, jolla saat lisää liikennettä, liidejä ja myyntiä yrityksellesi.
On olemassa myytti, joka estää yritysten omistajia saamasta ansaitsemiaan tuloja.
Se on uskomus, että tarvitset vain verkkosivuston yrityksellesi saadaksesi myyntiä verkossa. Vaikka on totta, että tarvitset verkkosivuston, se on vain puolet taistelusta.
Todellisuudessa sivusto ilman SEM:ää on kuin auto ilman polttoainetta – se ei kulje eteenpäin. Sinulta puuttuu polttoaine verkkosivustollesi.
Menestyäksesi yrityksesi kanssa tarvitset vain SEM:n. Vie verkkosivustosi uudelle tasolle. (Sanoin, että se ei yksinkertaisesti ole helppoa.)
Totuus, miksi asiakkaat tulevat meille, on se, että he tarvitsevat myyntikoneen liiketoimintaansa.
Hakukoneista saatavan tuoton maksimoimiseksi asiakkaat tulevat meille. Ensin he tarvitsevat orgaanista liikennettä todistaakseen, että heidän viestinsä ja tarjouksensa toimivat, ja myöhemmin maksettua mainosta skaalatakseen toimivaksi todistetun kopion ja verkkosivuston seuraavalle tasolle (selitän molemmat minuutissa). Mutta ensiksi kerron teille, että…
Teemme kaiken sen.
Annamme myös neuvoja, jos verkkosivustosi toimii, käyttökokemus on puutteellinen tai jos sivustosi saattaa vaatia kokonaan uuden remontin. Koska hakukonemarkkinointi toimii vain, jos verkkosivustollasi on optimoitu asiakaspolku, -kokemus ja tulosprosentit. (on optimoitu asiakkaan polkua ja tulosprosentteja varten).
Miten hakukonemarkkinointi lisää verkkosivustoni näkyvyyttä ja luo liikennettä?
Yksinkertaisesti sanottuna se, jonka verkkosivusto on ensimmäinen Google-haussa, saa eniten klikkauksia potentiaalisilta asiakkailta. Selitän kuinka se toimii:
Google, Yahoo ja Bing ovat hakukoneita, joissa miljardit ihmiset ympäri maailmaa ja miljoonat Suomessa etsivät jotain joka päivä. Hakukoneet asettavat nämä haut paremmuusjärjestykseen sen perusteella, mitä ja kenen algoritmi uskoo antavan vastauksen kyselyyn.
Tässä SEM tulee esille, se on taidetta ja tiedettä optimoida sivustosi päästäksesi näiden hakukoneiden tulosten kärkeen. Meidät on onnistuneesti sijoitettu useiden verkkosivustojen kärkeen etsivän pelkän SEM:n joukossa! Se on erikoisuutemme!
Jotkut asiakkaat ovat kuitenkin ymmällään ja kysyvät seuraavaa:
Miksi minun pitäisi välittää?
Se voi tulla yllätyksenä, mutta Mozin mukaan ensimmäisen sivun Google-tulokset saavat 71–92 % klikkauksia. Tästä 15 % on klikkauksia maksetuille mainoksille ja 85 % orgaanisille tuloksille.
(Kuva 1)
Toistaiseksi kaikki hyvin.
Mutta edes ensimmäiselle sivulle pääseminen ei välttämättä tarkoita, että saat loistavia tuloksia, koska viisi parasta saavat 65 % klikkauksista orgaanisista tuloksista.
(Kuva 2)
Voit laskea tämän saadaksesi selville, ettei 2.–100. sivuille jää lähes yhtään klikkausta. Kuvittele, että ne kaikki (100+) verkkosivustoa jakaa alle 20 % klikkauksista kunkin, kun taas viisi parasta saa 65 %. Jos et ole top 5:ssä, potentiaaliset asiakkaat eivät löydä yritystäsi mistään, mutta kilpailijasi ovat – erityisesti viiden parhaan kilpailijan joukkoon.
Joten miten mikä tahansa yritys voi päästä haun kärkeen? Ja päästä kilpailijoiden edellä?
Ennen kuin vastaamme tähän, kysyn sinulta seuraavaa:
Haluatko olla ensimmäisellä sivulla, jolla useimmat klikkaukset tulevat, vai toisella, kolmannella sivulla… jolla ei ole klikkauksia?
Tähän mennessä sinun pitäisi tietää ensimmäinen sivu, eikö?
No, sinulla on kaksi SEM-vaihtoehtoa täällä:
1) SEO
2) MERI.
Kolmas vaihtoehto on olla tekemättä mitään ja lopettaa toimintansa 1-5 vuoden kuluttua. Miksi? Koska 75 % yrityksistä menee konkurssiin 5 vuodessa. Loput 25 %:lla yrityksistä on verkkosivusto, joka tuottaa kasvavaa myyntivirtaa joka vuosi. Mikä tärkeintä, olemme nähneet, että he ovat naulaneet SEM-strategian.
Joten valinta on sinun.
Nyt uskon, että koska olet jo päättänyt menestyä, muuten et olisi täällä tänään, tällä hetkellä tätä sivua lukiessa. Joten pyydän sinua lukemaan lisää hinnoistamme alta ja klikkaamalla “Lue lisää” lukeaksesi kuinka kukin toimii:
Hakukonemarkkinoinnin hinta:
1) SEA
Maksullinen pääsylippu on tarkoitettu välittömän liikenteen jonojen ohittamiseen Googlessa.
€3200 /KK alkaen
- Hakukonemainonta tarkoittaa mainontaa hakukoneissa, kuten Google, Bings tai Yahoo. Mainokset tehdään kuvien, otsikoiden ja tekstin sijoitteluna tiettyihin mainospaikkoihin hakukoneiden tulossivuilla (SERP:t) tai kunkin koneen näyttöverkostossa.
- Kuinka voit käyttää sekä haku- että näyttömainoksia saadaksesi parempia tuloksia? Ota selvää nyt.
2) HAKUKONEOPTIMOINTI
Pitkäaikainen menestys jatkuvasti kasvavan (ilmaisen) liikenteen tuottamisessa
€3200 /KK alkaen
- SEO on monimutkaista tiedettä ja taidetta, jossa optimoimme verkkosivustosi sisällön, sivut ja blogisi tuottamaan ilmaista liikennettä hakukoneilta.
- Monet sanovat, että sinun on kirjoitettava sisältöä ihmisille, mutta todellisuudessa sinun pitäisi miettiä, kuinka voit voittaa algoritmin, jossa on yli 200 eri datapistettä?
Totuus, miksi asiakkaat tulevat meille, on se, että he tarvitsevat myyntikoneen liiketoimintaansa.
Mitä on hakukonemarkkinointi?
Hakukonemarkkinointi tarkoittaa yritysmarkkinointia, joka lisää haun näkyvyyttä hakukoneiden tulossivuilla. Hakukonemarkkinointiin kuuluu hakukoneoptimointi ja hakukonemainonta.
Mikä on SEM?
SEM (Search Engine Marketing kutsutaan usein hakusanamainonta, hakukonemainonta tai hakukonemarkkinointi) tarkoittaa yrityksen markkinointia haun näkyvyyden lisäämiseksi hakukoneiden tulossivuilla Google Adwords -markkinoinnin tai muiden hakukoneiden, kuten Bingin, Yahoon jne., kautta.
Joissain yhteyksissä SEM tarkoittaa vain maksettua mainontaa, toisissa Googlessa maksettua ja orgaanista markkinointia kokonaisuudessaan. Tällä alan yhdistelmällä on 50 % jakautuneita mielipiteitä, mutta meille se on markkinointia Googlessa millä tahansa keinolla, ilmaisilla tai maksullisilla.
Q3 Miten hakukonemarkkinointi sopii yleisiin markkinointitavoitteisiini?
SEM:in tulisi olla verkkosivustosi asiakaspolun ja liikenteen luomisen lähtökohta. Se tehostaa markkinointiponnistelujesi toteutumista ollaksesi yhteydessä asiakkaisiin juuri silloin, kun he etsivät vastauksia ratkaisuun, jonka voit sulkea tarjouksellasi.
Q4 Kuinka pääsen alkuun SEM:n kanssa?
Valitse luettavaksi joko SEO tai SEA, joka vastaa nykyisiä tarpeitasi, ja aloitetaan.
Q5 Miksi yritykset kamppailevat hakukonemarkkinoinnin kanssa:
1. Muutos algoritmeissa
Näemme muutosta algoritmien negatiivisista ja positiivisista sijoitusmerkeistä koko ajan (Googlen mukaan kerran tai kahdesti vuodessa). Avainsanojen käytöstä, sisällön pituudesta, linkkien käytöstä jne. – Kaikki tekijät muuttuvat jatkuvasti. Siksi yksilöiden on yhä vaikeampaa pysyä muuttuvien tietojen mukana suorittaakseen vaadittuja tehtäviä algoritmien ohjeiden mukaan.
2. Avainsanatutkimus
Avainsanojen tutkimus sekä maksullisen että ilmaisen liikenteen saamiseksi vaatii tietoa avainsanan tarkoituksesta ja sisällön osuvuudesta. Mitkä avainsanat sopivat tiettyyn kampanjaasi. Mitä työkaluja käytetään ja kunkin tarkkuuden ymmärtäminen.
3. Tulosprosentin optimointi
Seuraava haaste on lisätä haluttujen toimien prosenttiosuutta, kuten ”lisää ostoskoriin”, ilmoittautuminen webinaariin tai palvelupyyntölomakkeen täyttäminen.
Konversion optimointi tarkoittaa siirtymänopeuden lisäämistä asiakaspolun alusta siihen asti, kun hänestä tulee maksullinen asiakas (myynti).
(älä sisälly->) Optimointi konversiolle tarkoittaa siirtymisen nopeutta liikenteestä maksulliseen asiakkaaksi (myynti).
4. Sisällön luominen
Etkö tiedä, mikä sisältö toimii parhaiten? Kuinka kiinnittää ihmisten katseet ja luoda jatkuvasti hämmästyttävää sisältöä? Tähän tarvitaan eri ammattilaisten, kuten suunnittelijoiden, sisällöntuottajien, markkinoijien ja sisältöstrategien panosta (luettelo jatkuu ja jatkuu). Ellet ole markkinointinero, sinulla on hyvin pieni mahdollisuus voittaa kilpailijasi, jotka jo käyttävät kaltaisiamme toimistoja.
5. Tekstinkirjoitus
Ja jos se ei vielä riitä, vaikeinta on rakentaa otsikoita, kuvauksia, luettelokohtia, jotka estävät ihmisiä tekemästä mitään muuta ja saavat heidät lukemaan loppuun asti. Lyön vetoa, oletko tuntenut sen? Verkkomarkkinoinnin ylivoimaisesti vaikein osa on, että kopiollasi on jopa mahdollisuus saada heidät toimimaan.
Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä, jotka sinun on otettava käyttöön menestyäksesi hakukonemarkkinoinnissa. Jokaisella asiakkaallamme on hyvin erilaisia kamppailuja, joita rajaamme ja autamme muuttumaan parempaan suuntaan.
Kuinka toteutamme tämän kaiken? Ota meihin yhteyttä alla, niin opastamme sinut koko prosessin läpi.
MIKSI TARJOAT HAKUKONEOPTIMOINTIA 6 KUUKAUDEN AJAN?
Verkkosivustosi sijoittuminen tuhansilla avainsanoilla kestää noin 6 kuukautta ja vie nämä avainsanat sivulle 1. parhaan kattavuuden saavuttamiseksi. Toinen syy on se, että yritysten omistajat käyttävät keskimäärin 30–40 tuntia viikossa oppimalla KUINKA SAADA ENEMMÄN LIIKENNETTÄ JA MYYNTIÄ verkkosivustolle, mikä ei ole tuottanut hyviä tuloksia. Kolmas syy on, että aika, joka on hukattu ollessa poissa perheestäsi, on aika, jota et koskaan saa takaisin. Haluamme auttaa sinua välttämään näiden virheiden tekemisen, jotta voit nauttia elämästäsi täysillä ja tehdä asioita, jotka todella ovat sinulle tärkeimmät.
MIKSI TARVITSEN HAKUKONEOPTIMOINTIA?
Hakukoneoptimointi on leipää ja voita verkkosivustosi menestykseen. Se tarkoittaa sivustosi optimointia Googlelle ja muille hakukoneille niin, että kävijät löytävät yrityksesi ennen kilpailijoita. Verkkosivusto ilman hakukoneoptimointia on kuin taksi ilman polttoainetta. Se ei voi liikkua, joten se ei tuota tuloja. Tunnistamme, mitä avainsanoja ja lauseita asiakkaasi käyttävät etsimällä myymääsi tuotetta / palvelua, ja luokittelemme ne 1. sivulle, jotta saat mahdollisimman paljon liikennettä, jotka muodostuvat maksaviksi asiakkaiksi